afroego

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av afroego - 22 januari 2011 15:56

Eftersom att huden kring ögonen är känslig och fin (och därför lätt blir rynkig) så finns ju all anledning att använda speciella krämer gjorda speciellt för det området. Jag brukar personligen alltid försöka att undvika att använda min vanliga ansiktskräm kring ögonen efterom det området inte behörver lika mycket fett. Det som är bra är dock att ögonkrämen inte behöver kosta multum! Den här till exempel köpte jag på Boots på väg hem från Uganda för £1 (=10,55kr). Den sopar banan med vanliga gurkor måste jag säga! Den innehåller gurka, men jag slipper vara berövad av synen när jag använder den. Jag har den i kylen jämt så att den håller sig kal och den är underbar. Ett litet budget-mirakel!

 10,55kr


Det finns ett enda litet minus, och det är att områden blir pyttelite kladdigare efter än med en dyrare variant jag använt, från the body shop.  Den här är dock den ultimata krämen om pengarna inte spelar roll, trots det är den inte speciellt dyr heller... 


   

89kr

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards