afroego

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av afroego - 2 januari 2011 11:28

Nu tänkte jag prata lite om håret jag hade på nyår. Det är INTE mitt egna tyvärr. Det är extensions på clips som vanligt, men de är ändå ganska ovanligt. För denna gång är det nämligen Kaneklon, alltså syntetiskt hår.


Jag köpte det i Uganda, och egentligen letade jag efter äkta. Men så såg jag en tjej som höll på att titta på det här. Det är exakt den kvalitet som jag har varit ute efter - hår som var långt och såg ut som afrohår. Och jag älskar det!


Kvaliteten är faktiskt bra och det har inte börjat strula än. Men eftersom det är syntet så är det billigare och  jag har beställt några paket som mamma ska ta med sig tillbaka (hon är fortfarande kvar i Uganda) när hon kommer hem. Så vi får se hur det går ;) Får återkomma med lite skötselråd till syntetiskt hår. 

      

Är osäker på vad håret heter och har letat hela morgonen, men det står i alla fall Queen Top Quality Kaneklon.

Färg: 2

Style: KK Weaving 16  

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards