afroego

Alla inlägg under maj 2010

Av afroego - 29 maj 2010 12:22

Ibland vill man ju bara ha långt hår så man kan sätta upp det i en slarvig (eller kanske stram) bulle eller knut. Då är ju inte weaving det ultimata sättet. Så varför inte bara köpa en bulle istället? Dessa kostar runt 60 spänn på Black Hairspray

      



Psst... Budgetlösningen hittar ni här!

Av afroego - 27 maj 2010 10:44

Vi känner igen dessa damer i deras långa vågiga hår...

   
Men 2010 ser de ut såhär!
 

 

 
Av afroego - 26 maj 2010 09:45

Min mor är på besök från England och tog med sig lite saker för mig att testa. Ska bli riktigt spännande!


Av afroego - 24 maj 2010 19:38

Trinny och Susannah pratar ofta om att man ska klä sig efter sin kroppsform. Jag hittade den här bilden från dailymail som visar lite vad de menar och ger lite förslag för hur man ska klä sig. Jag tycker faktiskt att dessa tips är väldigt vettiga och har i alla fall hjälp mig att inte bli besviken lika ofta när jag ska testa nyförvärvade plagg efter att jag kommit hem. 


Oprah är en cello, Halle Berry är en kägla och Naomi är en glasstrut! 

     


Hitta din form!

                 

Av afroego - 22 maj 2010 13:09

Gabriell Union gör helt rätt i att blanda sockervadd och lakrits under.

 

Av afroego - 19 maj 2010 08:15

Det jag älskar med den hr looken är den tuffa väskan från Asos som ser ut som en hopbunden tidning. Hur coolt är inte det?

 

Av afroego - 18 maj 2010 08:50

Iband kan det värsta med shopping vara att man vet exakt vad man vill ha. Som den här klänningen för bara 99:- på H&M. Var på jakt efter den i två dagar i x antal butiker och lyckades tillslut hitta EN (1!!) som av en slump var i min storlek. Är inte det ödet så säg...

 

Tycker den är charmigt enkel och går att ha i princip när som helst. Första gången hade jag den med ett stort pråligt halsband i guld (och mer än 4 ögonskuggor, som utlovat)! Men nu i dagarna har jag trallat runt hemma och haft den med mina nya bikinis...

Av afroego - 17 maj 2010 08:54

När man har extensions, men annars också, kan det vara lätt att få en kliande och torr hårbotten eftersom man inte kommer åt överallt på samma sätt. Nu har jag provat ett mjällschampoo från Afrostore.se som var fantastiskt bra. Innan har jag testat det vanliga head&shoulders men det här fungerade mycket bättre. Dessutom kostar det bara 50:- Toppentips!  

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards