afroego

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av afroego - 6 januari 2011 15:21

Hej hopp i vintervädret! :) Hoppas ni har haft en mysig trettondag trots snöstormandet. Själv har jag nyss kommit in från en fantastisk timme-lång promenad med min sambo. Så nu känns det verkligen att man lever haha...



Jaja, tänkte ta och utvärdera två av twisted sista produkterna och jag är inte så imponerad. Inte alls imponerad faktiskt. Inget av det jag läste på flaskorna stämde in. Mitt hår blev bara torrt och svårt att kamma igenom. Vilket är oerhört synd eftersom jag så gärna ville att detta fruktansvärt billiga alternativ av produkter med uv-skydd som skulle sparat mig många ören skulle fungera... Men men? Man kan ju inte alltid vara nöjd, haha. En produkt kvar att testa... vi får se hur det går. I wont hold my breath...      

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards