afroego

Alla inlägg under september 2011

Av afroego - 30 september 2011 19:26

Hej alla söta! Nu drar jag utomlands i en vecka! Sorry att det inte kommer bli någon uppdatering(förmodigen) på hela veckan. Men är tillbaka nästa söndag med ny energi och förmodligen en aning mörkare hy! Puss & KRAM!   

Av afroego - 29 september 2011 11:04



Hej Hopp mina små. Såhär går jag klädd idag. Polo, byxor, väst(, underkläder) från H&M (man kan tro att jag blivit sponsrad) och boots från Skopunkten. Verkligen budget och suuuperbekvämt. Känns lite skid-mode på något sätt. Försökte göra ett videoinlägg om frisyren, men det blev så stört :p Får se om det dyker upp senare :) 


 


Av afroego - 28 september 2011 08:00

... och denna envisades att följa med mig hem. Kostade bara 200 spänn lite drygt, recension kommer!

   

Av afroego - 27 september 2011 07:48

Åh vad glad jag blev när jag såg det här i tidningen igår. Heja Metro! 

 

Av afroego - 26 september 2011 08:23

Åh jag gillar TBS, det är alltid så mysigt att vara där. Den här gången blev jag dock medlem och fick en massa roligt med mig hem! Det jag köpte var ansiktsmasken som jag faktiskt hört om från min moster i Uganda, och den har blivit en personlig favorit för mig också! Ska skriva om den sen :) Det andra fick jag dels för att det tydligen var modevecka i SKHLM och dels för att jag blev medlem. Mys! 

 

Av afroego - 18 september 2011 16:33

Dessa nedan är mina absolut bästa parfymer hittils. Jag är en sådan som gärna slänger ut en slant för en riktigt god parfym och dessa är de som jag har varit mest nöjd med den senaste tiden.  Jag fick inspiration till detta inlägg eftersom jag nyligen gick in i processen av att välja en ny parfym efter min typ 4:e omgång av D&G :p 


Så varför inte börja med den, kanske den jag har varit mest trogen till och använt i flera år! Dolce & Gabbana - The one

 

Denna var verkligen the one för mig. För flera år sedan sprang jag in i olika parfymbutiker och bara för att lukta på den,  men tröttnade aldrig. Till slut bestämde jag mig för att man måste ta vara på sådan kärlek, så jag köpte den. Trots att jag inte hade råd.  


Min andra guldklimp är denna darling. 

Cacharel - Amor amor

 

Denna luktar verkligen kärlek för mig. Det som är så underbart med den här, är att den hade jag under tiden då jag träffade min nuvarande sambo. När vi hade träffats ett tag så flyttade jag till stockholm för att plugga och råkade glömma den hos honom. I efterhand har han besättat att han brukade spraya den på sin kudde för att minnas mig. KÄRLEK!!


Vilket leder mig till mit nyaste förvärv.

Paco Rabanne Black XS

   

Jag har ingen anekdot kring denna än, men våran resa har ju bara börjat ;) 


Vet inte vad jag vill säga med detta inlägg, förutom att jag tycker att lukt är ett av de viktigaste sinnena när man formar sin uppfattning om en anna männsika. Så det kanske är värt att tänka till när man ska köpa en parfym... ;) 


Bilderna kommer från parfym.se

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards