afroego

Alla inlägg under juni 2011

Av afroego - 30 juni 2011 19:32

Testade en ny mascara, den var toppen!! Alltså inte "blow me away" men ändå väldigt bra! Har ju hållt hår i samma märke och modell ett tag men så bestämde jag mig för att testa en ny. Den gav precis vad den lovade fylligare fransar och en naturlig look. Egentligen 'är den kanske bättre för mig som har få och korta fransar. 


 

Av afroego - 29 juni 2011 17:00

Det är med shoppingturer som det är med fester, de spontana är oftast de bästa.  Idag föll jag på riktigt. Jag föll hårt! Kärleken till den här necessären går inte att beskriva i ord, så ett litet bildspel är på sin plats.


 Min nya necessär är fin.  Min nya necessär går att hänga upp.  Min nya necessär har många små necessärer i sig.  Min nya necessär har små necessärer som går att ta loss och använda separat.   


Min nya necessär finns att köpa på Lindex (klicka nedanför).

Lindex Shop Online - Resenecessär

Av afroego - 28 juni 2011 13:34

Åååh vilken underbar midsommar jag har haft. Mys och spelkväll hemma hos svärmor på landet blandat med lite party party. Fantastiskt underbart! Och det bästa är att sommaren bara har börjat! Hoppas ni har haft det fantastiskt bra!


Detta hade jag i alla fall på mig på midsommarafton. En liten ändring bara, jag fick ett litet sverige-band att fästa längst ut på hårtoffsen av svärmor. Men sådant hör midsommar till ;) 

 

Beige kofta och Svart långklänning från H&M.

Halsband från Primark UK.

Av afroego - 21 juni 2011 07:25

Är du som jag och testar massa nya produkter hela tiden? Jag är speciellt så med hårlotion och BALSAM. Balsam brukar vara ganska billigt och jag testar allt nästan som jag tycker luktar gott. Bland annat så har jag testat den här. 


Det jag upptäckte var att den lutade jättegott, men inte fungerade så bra för mitt hår. Det jag gjorde då var att jag använde den som rakgel istället! Superbra! Fungerar mycket bättre för mig än "raklödder" och dessutom så jag man massa mer alternativa dofter att välja mellan. Så om du har ett balsam som inte funkar i håret så testa det på benen. ;) 


Köpte den för runt 10 kronor i matbutiken...

 


Av afroego - 20 juni 2011 12:28

Fick ett paket hem i posten idag från min mor i England. Blev jag glad eller???? Underbara mamma!

   


Hoppas på lite inspiration för kommande inlägg och tips ;) 

Av afroego - 17 juni 2011 12:05

Ääääntligen fick jag mitt beställda paket med mineralsmink. Sheer cover som vanligt. I princip det enda underlag jag verkligen älskar att använda under sommaren. Dock så var de suuupersena med att skicka, vilket var lite synd. Det jag beställde var i alla fall en bronzer och det vanliga. Jippie! 


 

Av afroego - 12 juni 2011 18:52


Förlåt för allt tjat. Men tänkte bara visa hur jag änkte att man kan ha den, om det nu skulle vara någon som får för sig att göra en sån här. Nu ska jag verkligen försöka sluta tjata om den här. Tack alla som varit så gulliga och sagt att den är fin och peppat. ;)

Jag har den ihop med en knälång kjol från H&M för 99:-. Faktiskt sommarens bästa h&m-köp vågar jag lova!



Förlåt för superkass kvalitet, men sambon var inte hemma...

Av afroego - 10 juni 2011 12:31











Nu är äntligen min topp klar. Orkade inte gå 50 m för att köpa en dragkedja som går att öppna så det fick bli knytning i ryggen! ;) Köpte även en kjol på h&m som jag tror blir superfin till. Får visa när jag har provat den på riktigt...

(Tack för allt pepp!)



   

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Skapa flashcards