afroego

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av afroego - 18 oktober 2010 16:21

Igår totalstädade jag och min sambo lägenheten och organiserade en massa. Han var minst sagt lite less på alla mina hår- och smink-grejer som låg utspridda överallt så jag organiserade dem. Något jag (såhär i efterhand) starkt kan rekomendera! Vi har som en liten bokhylla som badrumsbord/-bänk och förut hade jag nästan allt där uppe istället för på en hylla. Men nu ni ska ni få höra! Jag sorterade allt smink och alla hårgrejer i olika nessesärer.

Bilden nedan är tagen när jag precis har börjat sortera (det tillkom alltså en hel del). De tre kategorierna nedan är "Redskap" (ögonfransböjare...), "Smink i övrigt" (ögonskuggor, läppstift...) och "Underlag"(concealer, primer...)! Vidare så har jag kategorin "Hår", "Hårborttagning"(pincetter, hyvlar och krämer) och "Hygien". Jag är riktigt nöjd faktiskt. :D Jag kan ta upp en kategori i taget och stoppa tillbaka den innan jag börjar med nästan, så praktiskt. (Min sambo älskar det!)

   Redskap Smink i övrigt Underlag

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards