afroego

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av afroego - 11 oktober 2010 10:53

Ja, nu är det höst! Var och handlade lite här om dagen och köpte en supermysig stickad tröja på Gina Tricot, den som är på bilden. Men tänkte också passa på att ge en liten update på håret! Det är fortfarande fantastiskt skönt att ha gjort en Brazilian Blowout, håret är mjukt och lent och helt underbart (4 dagar senare). 

Nu har jag även använt produkterna och jag tycker att de fungerar bra! Mitt hår var ju som sagt väldigt torrt så jag missbrukar serumet lite, men det är väldigt tacksamt då det luktar så gott ;) 

Det är inte exakt som det var när jag kom från frissan, av förklarliga skäl, men det är tusen gånger mer lättskött och jag tappar mycket mindre hår när jag kammar och reder ut mitt hår. Tummen upp! 

Idag så lockade jag håret med en trippeltång och borstade ut det för att matcha mina clips.

  

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards