afroego

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av afroego - 1 oktober 2010 18:45


         

Hej hopp! Tänkte prata om H&M som var snälla nog att skicka med mig en hårspray när jag var där och handlade sist. Testade nämligen den idag och tyckte den var rätt så bra. Hade uppsatt hår idag (som tog en stund att fixa snyggt med tanke på att jag har clips) och fixerade med den här sprayen.

Det som var så bra med den var att jag på en gång glömde att jag hade den på, eftersom det här är den första hårsprayen som jag har använt som verkligen inte blivit sådär hård och torr som de brukar bli. Sen så flög det inte runt en massa småstrån överallt trots att det blåste lite milt. Ett sista plus var att jag fick den i handväsk-format. 

Tråkigt att den luktade så mycket alcohol och inte så mycket parfym. Tack vare att den hade så underbart len och ändå mjuk finish så kommer jag nog använda den igen...

Sedan köpte jag även blåsan till vänster till ett bröllop som vi ska till i Afrika sen i jul. Så fin. :) 


   


Av afroego - 1 oktober 2010 09:59

Har en viktig examination idag, så hinner inte skriva. Men inlägg kommer inom kort! Håll ut! 


Men jag vill också passa på att tacka er som följer mig på Bloglovin. Ni är bara 4 st men ni är trogna! Tack söthuvuden!!! :) 

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards