afroego

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av afroego - 11 augusti 2010 11:00

Idag har vi lite jobb att göra i min mammas lägehet, så jag tyckte att det passade sig med en uppsatt frisyr (jag la till det här till mitt naturliga hår och gjorde en stor bulle). Hade ju givetvis glömt min egen hårspray (got2b smooth 'n chic) hemma så jaf lånade mammas som faktiskt är gjord för afrohår: Luster's Pink Holding Spray. På papper låter den väldigt bra faktiskt, den har vitamin E och B5, men den skyddar även mot solen! 

Jag tyckte först och främst att den var mycket enkel att spraya på; den sprayar en ganska stor yta så det inte blir någon fläck med jättemycket spray, som det kan bli ibland. Själva finishen är ytterst lite kladdig, men inte så man stör såg. Nästan lite som om man använt ett torrare vax. Jag tycker också att den håller håret på plats på ett bra sätt. Dessutom luktar den faktisk väldigt sött och gott. Verkligen värd att testa! 

  

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards