afroego

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av afroego - 22 februari 2010 18:44

Jag som student har aldrig råd att permanenta håret på salong, trots att man borde borde borde göra det för att få bästa resultat. Men jag har faktiskt lyckats hitta en som är ganska lätt och relativt smidig att göra hemma;

 

Från Organic root stimulator. Jag har ganska tunt(?) hår för att ha afro och jag har märkt att denna nöter minst på det lilla hår jag har!Lyckades även få tag på Professional Shampoo och Deep conditioner. Väldigt nöjd tjej. Relaxern (ovan) kostar runt 69:- i butik och de andra två kostar 99:- styck. 

Av afroego - 22 februari 2010 12:11

Jag har personligen ganska kort afro hår, visserligen inte lika kort som Lauren Hill på den här bilden, men men...      

Jag har alltid använt vanlig plattång, men funderar starkt på att köpa en mini! Förutom att det känns ganska givet att jag borde ha en sån, så är de skitsnygga också!

Den här exempelvis frå Eleven som kostar 699:- (plus frakt) har även inbyggd högtalare!! Skulle passa perfekt på förfest... hoho

Av afroego - 22 februari 2010 12:02

Här kommer det att hända spännande saker...

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards