afroego

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av afroego - 25 januari 2012 13:15

Heeeej hörrni!

Jäklar vad det är mycket att lära sig på sminkskolan! Just nu har precis börjat jobba med skuggor och higlights. Superkul men suuupersvårt! 


Jag vet att den här bilden är extremt töntig, men den illustrerar ändå lite vad jag pysslar med just nu. Jag har försökt sminka min näsa lite smalare. Själv så tycker jag faktiskt det fungerade ganska bra! 




Men!! Det jag egentligen vill tala med er om är att jag kommer behöva modeller om 4 veckor typ och framåt!! Det roligaste är såklart att ta någon man inte känner riktigt så då vänder jag mig till er som klickar in här varje dag!  


Bor du i stockholm och känner för att bli sminkad efter 18 någon kväll, det kommer ta några timmar och om du vill så hamnar du i bloggen och kanske i min framtida portfolio! Vad tror ni? Någon måste ju vilja ;) 


Sedan så har du ju min eviga tacksamhet :D Skriv en kommentar eller ett mail om du är intresserad!


afroego@live.se


 Du får ju såklart kommentera även om du inte är sugen på att sitta modell...

  

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards