afroego

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av afroego - 18 augusti 2011 15:37

Hej å hå! Var på H&M idag och tänkte verkligen inte köpa något (har gett mig själv lite av ett köpstopp). MEN! Jag hittade dessa jeans som bara kostar 99:-! ALLTSÅ 99 SEK!!! För ett par jeans?!!?! Och det sjuka är att de enda jeans som verkligen har passat min kurviga kropp förut är ett par lee-jeans i en särskild tvätt (och strech) som de inte verkar tillverka längre, och här därför knappt använt jeans sedan gymnasiert. Så hittar jag dessa. Som passar kurviga kroppar perfekt. För bara 99. Jag är tooook lycklig. Så lycklig att jag bjuder på en bild som min sambo ansåg högst tveksam. haha. 


Tjejen i kassan (som också var mörk och kurvig) sa att hon hoppades att det skulle finnas några kvar när hon slutade jobba. Så det verkar som en kollektion som inte kommer vara kvar särskilt länge, därav SKYNDA! De finns inte ens att beställa på hemsidan...


 

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards