afroego

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av afroego - 2 augusti 2011 09:57

Jag ääääälskar Rihannas nya hårfärg. Mycket mer mellow... Det känns som om kvinnan inte kan göra något fel!?

Rihanna
Rihanna Pictures

Av afroego - 2 augusti 2011 09:09








Kommer ni ihåg den här? Klart ni gör, jag tjatar om den ganska ofta ;) Men nu har jag testat den i jämförelse med de andra produkterna jag fick av mamma och kommit fram till lite olika saker. Den här produkten är lite som Shea'n  för man måste "fylla på" varje dag. Men en bonus med den här produkten är att den faktiskt är värmeskyddande!! Vilket är ett enormt plus. Både när det är stark sol och när  man tycker om att platta och föna håret. Dessutom så luktar den inte, trots namnet, olivolja, utan helt fantastiskt gott - vilket jag tycker är ännu ett enormt plus. Jag måste alltså ge den ett ganska högt betyg;


 


(Det är faktiskt lite jobbigt att man måste smörja in håret varje dag...)

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards