afroego

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av afroego - 21 mars 2011 07:36

Nuu äntligen ska serien recenseras. Vi tar det här i två steg. Det första jag gjorde var att testa Two-Step Protein Treatment som ska reparera skadat hår. jag hade både hört i videos och från Anni att den skulle lukta, ja lite, skummt. Men dra åt öge (som ja brukar säga) vad den luktade! Men jag tycker faktiskt att den stärkte mitt hår. Man började med Shampoo for Damaged Hair, körde two step för att sedan avsluta med Balancing Moisturizer. För att sedan kunna reda ut håret så använde jag sedan Keratin & Green Tea Restructurizer sparayen. 


Minus: 

  • Behandlingen luktade USCH!
  • Balsamet luktade lite manligt/unisex...
  • Håret blev lite torrt. Passar kanske de med lite fetare hår bättre? 

Plus! 

  • Jag tyckte faktiskt att det stärkte mitt hår (vilket är själva poängen med behandlingen)
  • Schampoot och sprayen efter luktade jättgott
  • I kombination med andra produkter som återfuktar så är det nog toppen!!

Totalt

   

/av 5 möjliga


 

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards