afroego

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av afroego - 14 juli 2010 10:25

  

Har i några få dagar testat Garnier Caffeine Eye Roll-on. Den ska fungera mot påsar och mörka ringar kring ögonen. Och jag tycker verkligen om den, och jag tror faktiskt jag ser en liten skillnad redan. Den är som en liten roll-on som alltid tycks vara kall och det är jätteskönt för ögonen speciellt nu när det är så varmt! Har en kompis som har testat den samtidigt som mig, och på henne så syns verkligen skillnaden, så jag antar att hur fort det går är individuellt. Men jag tycker att, eftersom huden kring ögonen är så känslig, man borde försöka hitta någon speciell ögonkräm som man tycker om, och jag tror faktiskt att jag tänker hålla mig till den här!


Den verkar kosta strax över hundralappen för en sån här flaska... 

Glöm inte att tävla!!Avslutad


Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards