afroego

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av afroego - 6 juli 2010 15:02

  

Ett vanligt förekommande fenomen är "masken". Även jag har burit den, men försöker numera att låta bli. Så jag tänkte dela med mig av ett bra tips på hur man upptäcker den innan man lämnar hemmets trygga väggar - En digitalkamera! Jag har märkt att man ofta inte vet att man har "masken" på sig förrän man fångas på ett kort och ögonblicket är förevigat.... Inte så kul... Men det jag brukar göra är alltså att ta en bild på mig själv med blixt för att upptäcka eventuella skavanker. Det är faktiskt väldigt praktiskt för man vet exakt hur man ser ut på bild och slipper otrevliga överaskningar. Testa! 

Ett annat toppen tips är att sminka sig i solljus om du ska vara ute på dagen och inomhusljus om du ska vara inne! Så självklart ändå...

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards