afroego

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av afroego - 21 juli 2011 09:43

Fick ett porov från The Body Shop för ett tag sedan, från deras nutriganics-serie. Bliden är plockad från deras hemsida. Det jag fick testa var serumet, och trots detta tänkte jag inte på att det faktiskt skulle vara ett serum och inte en fet kräm. Serumet var lite som ansiktsvatten i konsistensen och på det sättet väldigt enkelt att applicera. Efter att ha låtit den ligga på ett tag så blev verkligen huden superlen! Det står i instruktionerna att man ska använda den efter tvätt, men innan ansiktskrämen. Jag skippade ansiktskrämen och gick direkt på mitt nineralpunder och märkte att serumet också fungerade som en bra primer! BONUS! Synd bara att man luktar som en tepåse (typ lavendel eller något) i ansiktet, och tyvärr så drar det ner betyget...

   

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards