afroego

Alla inlägg den 5 april 2011

Av afroego - 5 april 2011 15:43

Nu har jag bestämt mig för att mynta ett ord här i bloggen, nämligen övergångshår. Vet inte om någon annan också har kommit på det, men jag väljer att använda det hur som helst. Det jag menar med det är när man, med afrohår, övergår från att ha permanentat/behandlat hår till att ha naturligt. Det är nämligen det jag håller på med just nu! :) 


Och det finns säkert många fler tappra själar som håller på med samma sak, så jag tänkte "posta" ett tips! Nämligen balsamspray. För nu är mitt hår i det stadiet att det knappt går att kamma. Jag har testat med så många olika krämer och dylikt men just nu fungerar inget lika bra som balsamspray. Det gör helt enkelt att jag kan reda ut mitt hår och skapa någon slags frisyr!


I min så har jag vatten och Acai Daily Smoothing Serum (runt en msk.). Vilket tekniskt sett gör att den inte är en balsamspray, MEN jag kunde lika gärna ha haft ett vanligt balsam i. Jag har det i en flaska som inte har något att göra med inehållet, det är bara en riktigt bra sprayflaska. 


   Flirtiga jag med balsamspray och min trötta katt i bakgrunden! 

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards