afroego

Alla inlägg under juni 2011

Av afroego - 4 juni 2011 10:52

Kommer ni ihåg klänningen jag pysslde med för ett tag sedan. Nej, den är fortfarande inte klar. Men nu fick jag inspiration från Rihanas coverbild på cosmo. jag kanske ska ta och göra en sådan topp istället... att ha tillsamans med en lång svart kjol. Eller kanske en kort. Möjligheterna är verkligen oändliga! Eller så är jag bara lite ambivalent...

   


Rihanna
Rihanna Pictures

Av afroego - 2 juni 2011 14:37

Det här kan man säga, är lite av ett blandat inlägg. En slags korsning mellan shoppingtips och en ren uppdatering. Jag har alltid velat ha en jääääättelång kofta, och så såg jag den här hos asos. Den var på rea och min storlek fanns kvar!! Blev såklart suuuperglad. Men hittade inget annat där jag ville ha så det blev bara koftan. Min till min förtjusnming så har de just nu fraktfritt till heeeela världen!! Ibland kan man inte annat än älska dem! 


Vet inte riktigt om jag påverkades av modellens vacka naturliga hår eller inte, men det låter vi vara osagt...

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards