afroego

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av afroego - 1 maj 2010 12:48

Jag kan tycka att det kan vara problematiskt att sminka sig med löspuder och få ett jämt resultat när man först har använt någon concealer eller foundation (för att täcka mörka fläckar eller ringar kring ögonen, exempelvis). Men jag testade en sak igår som jag tänkte dela med mig av . Jag har ju tidigare skrivit om primern från Sheer Cover. Jo, jag gjorde så att jag tog lite av den och blandade med en Mac-foundation, men bara lite. Jag använde blandningen runt ögonen och det blev jättebra! Det tog bort de mörka ringarna under ögonen och gav samtidigt ett bra resultat när jag pudrade på mineralpudret. Hoppas tipset kommer till nytta. Ibland får man blanda och prova tills man hittar något som fungerar :)

+   

Translate

Sök i bloggen

Twitter! (NEW)

Bloglovin'

bloglovin bloglovin

Kontakt

afroego@live.se

Fråga!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

18 besvarade frågor

RSS

Omröstning

Vad läser du helst om i den här bloggen?
 Afrohår
 Mode
 Kändisar
 Skönhet
 Personligt (om mig)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards